Проїзд у електротранспорті зросте до 2 гривень |
Новини | |||
![]()
Начальник управління транспорту і зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Віктор Щир, наголосив, що необхідність підвищення вартості проїзду виникла через значне зростання цін на пальне, витратні матеріали, проведення ремонтних робіт.
«За період 2011-2013 років, зросла вартість дизельного пального та стиснутого газу (метану) на 50%, на мастила - понад 44% , на розмір середньої зарплати – на 32,8%. В середньому компенсується з держбюджету лише 60% , через що фінансовий стан підприємства стає дедалі критичнішим, У 2013 році «Львівелектротранс» за фінансовими показниками поніс збитки в сумі 22 млн грн », – зауважив Віктор Щир.
Директор «Львівелектротранс» Орест Козак зазначив, що більшість рухомого складу електротранспорту у Львові є застарілим і потребує поточного ремонту. Підприємство обслуговує 20 трамвайно-тролейбусних маршрутів, для утримання яких потрібно 5 млн грн.
«Львів – єдине місто в Україні, яке працює без кондукторів. Ще одна велика проблема – це брак кадрів у відділі контролю. Все менше львів’ян хочуть працювати контролерами. Адже це важка і малооплачувана робота», - розповів Орест Козак.
Присутні на слуханнях представники громадськості в основному підтримали підвищення тарифу на проїзд до 2 грн., і озвучили свої пропозиції та зауваження. Зокрема, опублікувати реальний кошторис витрат на підприємстві, удосконалити транспортну мережу, ввести добові, тижневі квитки на проїзд у електротранспорті та підвищити рівень культури кондукторів. Серед іншого, прозвучала пропозиція із старих трамваїв, які уже не курсують, створити на підприємстві музей електротранспорту Львова.
|
Додати коментар