Дарма так з кондукторами
анонси
У ЛКП "Львівелектротранс" переконують, що після звільнення кондукторів щомісяця економлять по 312 тисяч гривень. Та зважаючи на недостатній захист квитків, повірити у це важко.
 
"Керівництво підприємства передчасно відмовилося від кондукторів, — вважає Богдан Бедрило, депутат міськради, екс-директор ЛКП "Львівелектротранс". — Та якщо вже й вдалося до такого, то слід було застосувати іншу систему квитків. їх треба захистити від підробок. Окрім цього, необхідні електронні компостери".
 
За словами пана Бедрила, і пасажири мають бути задоволені, і підприємство має отримувати прибуток. "Проте нині неможливо впроваджувати все перелічене, — додає співрозмовник. — А відмовившись від кондукторів, які розповсюджували квитки, є велика ймовірність, що ці проїзні документи підроблятимуть. Бо такі квитки, як у нас, можна навіть за допомогою ксерокса зробити. А захисна стрічка, яку роблять на них за кордоном, коштує 10 центів. У нас не вигідно робити такі квитки, бо це досить дорого. Та зрозуміло, що "Львівелектротранс" не зекономив, позбувшись кондукторів".

Богданна Мартиник

Експрес  26.11.03.12.09  №175(4923)