У Львові хочуть запровадити нові правила розміщення зовнішньої реклами
Новини

Про це повідомив Юрій Батюк, член постійної комісії архітектури містобудування та охорони історичного середовища. За його словами, комісія вже тривалий час намагається врегулювати та ввести правила щодо розміщення зовнішньої реклами.

«Фактично зараз адміністративно-технічнічні управління працюють ще по старих правилах розміщення зовнішньої реклами. Зараз ця робота відбувається по актах та положеннях, які ще були затвердженні у 2002 році за часів минулої каденції. Після цього відбулось багато змін в законодавстві, прийнята нова редакція закону України про рекламу», - розповів Юрій Батюк.
 
Комісія переконана, що нові правила мають відповідати законодавству та враховувати реалії економічної кризи. Нові правила розміщення зовнішньої реклами мають бути спрощенні для сприяння малому підприємництву. 
 
«Реклама – це важливий економічний фактор, двигун прогресу. З одного боку – це джерело наповнення бюджету, з іншого – лице міста. Особливо для міста Львова, тому що центральна частина Львова занесена до списків ЮНЕСКО, тому мають бути враховані ще й історичні умови при розміщенні зовнішньої реклами. Реклама для інвесторів – це певний показник. А ми зараз зацікавлені в залученні інвесторів. Треба ввести чіткі та прозорі правила щодо реклами, і це принесе користь в залученні інвестицій», - переконаний Юрій Батюк. 
 
Наразі нові правила розміщення зовнішньої реклами знаходяться на рівні затвердження, проте комісія архітектури містобудування та охорони історичного середовища впевнена, що найближчим часом їх вже можна буде виносити на розгляд сесії.

Відділ інформаційної політики секретаріату ради
Фото: obk.lviv.ua