Новий тариф на перевезення – високий сервіс обслуговування
Новини

 

Перед тим, як запроваджувати новий тариф (3 грн) на перевезення пасажирів у Львові, потрібно поставити перед приватними перевізниками умову реального покращення якості послуг. Про це повідомив член комісії інженерного господарства, транспорту та зв’язку, депутат міськради Юрій Кужелюк. 
 
Він нагадав, що коли затверджували тариф на 2 гривні, власники автотранспортних засобів зобов’язувались дотримуватись графіку, чистоти у салонах маршруток, видавати квитки для пасажирів. Натомість й досі жодна з цих обіцянок не виконана.    
«Під час засідання депутатської комісії ми поставили ряд запитань до керівників компаній-перевізників щодо якості сервісу. Вони відповіли, що не можуть частіше мити маршрутки, бо подорожчала вода, а квитки може взяти «той, хто хоче». Але ж водії навіть не пропонують. А все, що не обліковується в транспортній мережі – це є так звана « чорна готівка» Чому, до прикладу, у трамваї чи тролейбусі може бути ввічливий водій, не курити, не слухати музику, а в маршрутці – не може?», - зауважив депутат.
Як повідомив Юрій Кужелюк, ще одне питання, яке так і не було вирішено – встановлення JPS- контролю  на транспортних засобах. Адже, наприклад,  в Луцьку уже встановили JPS- контроль, і в інтернеті можна споглядати, як рухаються маршрутки. 
«Перевізники кажуть, що їхній бізнес є збитковий. Можливо, це і так. У такому випадку хтось мусить дотувати цю галузь, і докладати певну суму.  А якщо це не відбувається, а маршрутки їздять, то значить вони насправді не є такими збитковими, як декларується. Тариф на 2 гривні існує два роки, то постає питання, які ж прибутки ці фірми мали тоді?», -  зазначив Юрій Кужелюк.
Зі слів члена комісії, у депутатського корпусу є розуміння того, що ціни на пальне зросли, але з ростом цін на перевезення, має покращитись сервіс. Маршрутні таксі мають їздити вчасно, бути чистими, водії повинні бути ввічливими, і, врешті-решт, запровадити  JPS- контроль.