Володимир Квурт: «Консолідована позиція депутатського корпусу міськради дозволила змінити Львів»
Новини
Добіг до кінця термін роботи каденції депутатів 5-го демократичного скликання Львівської міськради. Настав момент підвести підсумки, усвідомити, що вдалося зробити, які були успіхи і невдачі, і який спадок  залишився наступникам. 
 
«У 2006 році, коли ми вперше переступили поріг міськради в статусі депутатів, більшості з нас здавалося, що немає жодної сфери в життєдіяльності міста, де б не було серйозних проблем, які необхідно негайно вирішувати.  Стан комунального господарства та інфраструктури Львова були жалюгідні, а невдоволення львів’ян нерозв’язаністю найнеобхідніших проблем їх побуту та праці в місті настільки очевидними, що в нас не могло бути іншої цілі, як взяти курс на перетворення Львова у місто, в якому людям стане комфортно жити і працювати. 
 
Комфортно – це значить, що в їх домівках завжди буде тепло, цілодобове водопостачання, світло, що в місті всі дороги будуть відремонтовані, а громадський транспорт працюватиме як годинник, сміття прибиратиметься і вивозитиметься регулярно і вчасно, на вулицях буде безпечно ходити вночі, а мешканці отримають всі ці послуги за реальними тарифами, самі ж - вчасно за це все сплачуватиме, тому що ми, міська влада, змогли їх забезпечити роботою і гідною заробітною платою, а також пакетом соціальних послуг, в тому числі освітою і медициною.          
 
Нам тоді здавалося, що ми і лише ми знаємо як це робити, вміємо  і швидко зможемо все змінити. І знадобився певний час, щоб ми переосмислили ситуацію і зрозуміли, що механізми роботи міського самоврядування нетотожні бізнесу чи будь-якій іншій сфері, в яких ми працюємо, і що наш попередній управлінський досвід важливий, але не достатній для роботи в структурах місцевого самоврядування. Більше того, розібравшись в ситуації, ми дійшли єдиного вірного рішення: щоб зрушити і змусити працювати міську господарку, необхідно перш за все змінити саму структуру міської влади, механізми її організації та роботи.  
 
Тому першими важливими консолідованими рішеннями міськради, як на мене, було внесення змін в структуру міськради, відповідно до яких, кожний її підрозділ отримав юридичну відповідальність, а також запровадження програмного підходу до формування і контролю за виконанням бюджету міста. На останньому вважаю за доцільне зупинитися детальніше. 
       
Бюджет міста, за аналогією з державним бюджетом,  – це основний закон його життя на рік. Від того, наскільки правильно він сформований, дисципліновано і вчасно виконується, залежить ефективна робота всіх інших ланок комунальної господарки.  
 
Позаяк бюджетних грошей на одночасне вирішення усіх проблем ніколи не вистарчає, він повинен мати пріоритети, які відтепер, завдяки ініціативі депутатів нашої каденції, чітко визначаються спеціальним документом - бюджетною резолюцією.  На її основі відбувається досить тривалий в часі процес формування бюджету на наступний рік. Прийняття бюджетної резолюції дозволяє також ще на початках бюджетного процесу зняти багато суперечок, які раніше виходили на поверхню вже в момент затвердження самого бюджету і страшенно затягували прийняття остаточного рішення, адже з’являвся предмет торгів між депутатами та виконавчої владою. 
 
Сам бюджет, як відомо, поділяється на статті надходжень коштів та видатки. Дати відповідь на запитання про наповнення бюджету завжди складніше, як на мене, ніж визначити, як ці гроші витратити. А якщо грошей не буде, то і не буде що тратити. 
 
Тому для нас було важливо перш за все підвищити ефективності наповнення бюджету міста. Ми провели ревізію поступлень коштів від комунальних підприємств, встановили жорсткі вимоги до їхньої  фінансові діяльності. Ми серед іншого добилися того, що житлово-комунальні контори перестали бути збитковими, ми також змусили їх витрачати кошти на потреби людей та благоустрій міста. Також навели порядок у сфері продажу комунальної землі та майна, впорядкували роботу дозвільних установ, а відтак не лише полегшили умови роботи, але й збільшили поступлення від малого та середнього бізнесу в міський бюджет. 
 
І лише після того, як вдалося навести бодай елементарний порядок з надходженнями до бюджету, ми  впритул підійшли до вирішення проблеми ефективного використання бюджетних коштів. 
 
Аналіз бюджетних витрат за попередні роки показував, що найбільше зловживань було пов’язано з так званими «довгобудами» або перехідними об’єктами. Гроші на їх добудову закладалися щороку повторно в бюджети, і з року в рік суми ці чомусь лише зростали, а не зменшувалися. Так працював механізм легального розкрадання міського бюджету.  Щоб виправити ситуацію, ми вдалися до революційного кроку – запровадили програмно-цільовий метод бюджетування. На практиці це означає, що для того, щоб отримати гроші з бюджету міста на будівництво чи капітальний ремонт, необхідно підготувати проекту документацію, а по-друге, спланувати витрати і графік робіт так, щоб ввести об’єкт в експлуатацію обов’язково до завершення бюджетного року.  
 
Наведу лише один приклад. Станція швидкої допомоги розробила програму закупки 30 карет швидкої допомоги, під реалізацію якого отримала кошти із міського бюджету.  У проекті вони довели, що закупка нових машин дозволить покращити обслуговування пацієнтів, а також створити нові робочі місця. Після його реалізації  ситуація у сфері медичного обслуговування львів’ян і справді змінилася на краще - сьогодні швидка допомога приїжджає по виклику в межах 10 хвилин, при цьому забезпечена повністю медикаментами та лікарями.  
 
За рахунок цього нам також вдалося збільшити частку коштів міського бюджету, призначену на соціальні та громадські програми. Без цього ми не змогли б допомагати ветеранам УПА, надавати  адресну допомогу одиноким матерям, багатодітним сім’ям, вчителям, медикам, ремонтувати дороги, будинки, внутрибудинкові мережі, дахи і робити багато іншого. 
 
Хочу висловити подяку всім депутатам і працівникам міськради, з якими я тісно працював понад чотири роки. Це були надзвичайні і незабутні роки в нашому житті і в нашій роботі. Завдяки тому, що ми, незважаючи на політичну приналежність, на різні підходи до вирішення проблем, послідовно визнавали у своїй роботі пріоритет інтересів громади міста, нам вдалося досягнути консолідації, знаходити консенсус і взаєморозуміння, а відтак – добитися розвитку та реальних змін на краще у житті львів’ян», - підвів підсумок Володимир Квурт, секретар Львівської міської ради.
 

Коментарі 

 
0 #1 Mr Carter Collins 28.01.2016 23:25
Меня зовут г-н Картер Коллинз, я частный кредитор, который выдают
кредит для частных и юридических лиц. Вы были отклонены
Многие банки? Вам необходимо финансирование для создания вашего бизнеса? Делать
Вам нужно финансирование для расширения вашего бизнеса? Или вам нужен
Персональный кредит?. свяжитесь с нами сейчас:: cartercredituni

ФОРМА ДАННЫХ ЗАЕМЩИКОВ

1) ВАШЕ ИМЯ:
2) ПОЛ:
3) ВАШЕЙ СТРАНЫ:
4) ВАША ПРОФЕССИЯ:
5) ВАШЕ СЕМЕЙНОЕ ПОЛОЖЕНИЕ:
6) ТЕЛЕФОННЫЙ НОМЕР:
7) ЕЖЕМЕСЯЧНЫЙ ДОХОД:
8) АДРЕС:
9) ЦЕЛЬ:
10) КРЕДИТ:
СРОК КРЕДИТА 11):

Если вы заинтересованы, свяжитесь с нами через экземпляр из этой:cartercred ituni для электронной почты
Всего хорошего
Г-н Картер Коллинз
Цитувати