Управління комунальної власності Львівської міської ради інформує про продаж на аукціоні об’єкта малої приватизації комунальної власності м. Львова
Актуально

Аукціон проводиться, згідно з вимогами Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки» № 4336-VIвід 13.01.2012 та Порядку продажу об'єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, затвердженого наказом Фонду державного майна України № 439 від 02.04.2012, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2012 за №753/21066, на виконання ухвал Львівської міської ради від 20.03.2014 № 3107 та від 18.12.2014 №4168.

На продаж пропонується один лот, до складу якого входять дві будівлі загальною ціною продажу 4 183 200,00 грн., у т.ч. ПДВ, розташовані на земельній ділянці площею 0,054 га, яка не входить до об’єкта продажу. Ціни будівель наведені у таблиці.  

 

АДРЕСА ОБ’ЄКТА ПРИВАТИЗАЦІЇ

ПОВЕРХО-ВІСТЬ

ЗАГАЛЬНА ПЛОЩА

ПРИМІ-ЩЕНЬ ОБЄКТА

ПОЧАТКОВА ЦІНА ПРОДАЖУ з ПДВ

ГАРАНТІЙНИЙ

ВНЕСОК

(10% від ПОЧАТКОВОЇ ВАРТОСТІ ПРОДАЖУ)

БАЛАНСО-УТРИМУВАЧ

ОБ’ЄКТА ПРИВАТИ-ЗАЦІЇ

АДРЕСА  БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

ТЕЛЕФОН

БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

КОД БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

за ЄДРПОУ:

1

вул.Олени Степанівни,

  31

Будівля під літерою «А-2»:

1-й поверх,

2-й поверх,

підвал

 

Будівля під літерою «А'-1»:

1-й поверх

 

 

452,0 кв.м

 

 

 

 

39,4 кв.м

 

4 183 200,00грн, у т.ч.,

3 994 200 грн.

00 коп.

 

189 000 грн.

00 коп

 

 

418 320 грн. 00 коп без ПДВ

 

 

ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради»

 

 

79008,  м. Львів, вул. Староєврейсь-ка,7а

 

 

  (032) 297-56-82

 

 

30823414

 

 

 

Умови продажу:

- дотримання норм чинного законодавства під час експлуатації об’єкта;

- укладення договору на комунальні послуги з експлуатаційними організаціями;

          - виконання норм чинного законодавства України у галузі охорони пам’яток культурної спадщини стосовно об’єкта купівлі-продажу – будівлі «А-2», а саме: протягом 15 календарних днів від дати нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу у встановленому порядку подати необхідні документи до управління охорони історичного середовища Львівської міської ради (м. Львів, вул. Валова, 20) для укладення майбутнім власником попереднього договору про укладення у майбутньому охоронного договору на пам’ятку (її частину) стосовно об’єкта купівлі-продажу з викладенням його істотних умов, у тому числі щодо цільового використання пам’ятки, робіт, які майбутній власник зобов’язується провести на пам’ятці з метою утримання її у належному стані, згідно з вимогами ст. 18 Закону України “Про охорону культурної спадщини“. Протягом 30 календарних днів від дати державної реєстрації права власності укласти охоронний договір стосовно об’єкта купівлі-продажу;

- подальше використання об’єкта визначається покупцемзгідно з нормами чинного законодавства;

- об’єкт приватизації відчужується чи здається в оренду з дотриманням умов, на яких він був придбаний;

- для участі в аукціоні укладається договір про умови участі між претендентом на участь в аукціоні та спеціалізованою організацією -  ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ».

-переможець аукціонуоплачує послуги організатору аукціонуу розмірі 1% від кінцевої ціни продажу об’єкта з ПДВ, згідно з договором про умови участі в аукціоні, укладеним зі спеціалізованою організацією (організатор аукціону -ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ»);

- покупець сплачує вартість робіт з незалежної оцінки об’єкта приватизації у сумі 2 246,00 грн. до укладення договору купівлі-продажу;

        - покупець відшкодовує балансоутримувачу (ЛКП «Агенція ресурсів ЛМР») затрачені кошти на охорону об’єкта в сумі 3 000,00 грн щомісячної оплати з 11.11.2014 р. до дати підписання акту приймання-передачі об’єктаза послуги охоронної структури, та вартість робіт пов’язаних з виготовленням документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою, в сумі 5 112, 28 грн.;

- у випадку незарахування суми гарантійного внеску на рахунок управління комунальної власності департаменту економічної політики Львівської міської ради до 02.02.2015 р., подання неповного переліку документів, неналежно оформлених документів, подання заяви та передбаченого переліку документів після встановленого на це строку, неукладення зі спеціалізованою організацією (ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ») договору про умови участі в аукціоні, претендент не визначається учасником аукціону;

- якщо переможець аукціону відмовляється від підписання протоколу аукціону в день його проведення або договорів купівлі-продажу в редакції органу приватизації у термін 5-ти днів від дати затвердження результатів аукціону чи відмовляється сплатити повну вартість продажу об’єкта, то тим самим переможець аукціону надає згоду на стягнення коштів в розмірі ціни продажу об’єкта із цього покупця як неустойки (ст.549 ЦК України) у судовому порядку згідно з чинним законодавством. Гарантійний внесок в такому випадку покупцю не повертають, а перераховують до міського бюджету;

- покупець, який визнаний переможцем аукціону, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу заплатити грошові кошти за придбаний об’єкт. Договір купівлі-продажу в редакції органу приватизації укладається та нотаріально посвідчується протягом 5 днів з дня затвердження органом приватизації результатів аукціону.З одруженою фізичною особою договір купівлі-продажу укладається при умові подання переможцем аукціону до укладення договору купівлі-продажу нотаріально засвідченої згоди другого з подружжя, згідно з ст.65 Сімейного кодексу України.

Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.

Порядок розрахунків за придбаний об’єкт:переможець аукціону, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу заплатити грошові кошти за придбаний об’єкт. Договір купівлі-продажу в редакції органу приватизації укладається та нотаріально посвідчується протягом 5 днів з дня затвердження органом приватизації результатів аукціону.

Плата за подання заяви(реєстраційний внесок) у розмірі 17,00 грн. з ПДВ та кошти під час проведення розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37183003003071 в ГУДКСУ у Львівській області (м.Львів, вул.Костя Левицького,18), МФО 825014, код отримувача коштів 25558625.

Фізичні та юридичні особи, які бажають взяти участь в аукціоні, повинні подати згідно з робочим графіком (в Центр надання адміністративних послуг адміністративно-господарського управління Львівської міської ради, м. Львів, пл. Ринок,1 або в Управління «Дозвільний офіс» Львівської міської ради, м. Львів, вул. Весняна, 4 – крім фізичних осіб)  такі документи:

1)      заява встановленої форми, заповнена друкованим способом;

2)      витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

3)      нотаріально засвідчена копія установчого документа (статут, установча угода) – для юридичних осіб;

4)            довідка органу Міністерства доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) – для фізичних осіб (форма затверджена наказом Міністерства доходів і зборів від 11.12.2013 №795);

5)      * засвідчена копія паспорта громадянина України – особи, яка буде підписувати договір купівлі-продажу (1, 2, 11 сторінки);

6)      документ, що підтверджує право уповноваженої особи на підписання договору купівлі-продажу (згідно з установчим документом) – для юридичних осіб;

7)      документ на право представлення інтересів заявника, якщо документи подає уповноважена особа (нотаріально засвідчена довіреність);

8)      платіжний документ про внесення плати за подання заяви – 17,00 грн., у т.ч. ПДВ (для юридичних осіб – оплата тільки з р/р), яка перераховується управлінню комунальної власності департаменту економічної політики на р/р 37183003003071 в ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 25558625;

9)      документ про внесення грошових коштів (гарантійного внеску) у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта (без ПДВ), які перераховуються управлінню комунальної власності департаменту економічної політики на р/р 37320004003071 в ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 25558625;

10)   копія довідки з банку про відкриті поточні рахунки заявника, адресу банку, з якого будуть перераховуватися кошти;

11)  * два примірники копії витягу з рішення вищого керівного органу юридичної особи про прийняття рішення щодо участі в аукціоні, засвідчені заявником – для юридичних осіб;

12)  довідка про наявність та розмір державної частки у статутному фонді покупця за підписом керівника – для юридичних осіб (крім приватних підприємств).

* напис про засвідчення документа складається зі слів “Згідно з оригіналом“, найменування посади (для юридичних осіб), особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, за наявності), для фізичних осіб - складається зі слів “Згідно з оригіналом“, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

 Кінцевий строк прийому заяв для участі в аукціоні –   02.02.2015 р. включно.

 Особи, які подали заяву та документи на участь в аукціоні, зобов’язані до 05.02.2015 р.  включно укласти договір про участь в аукціоні з ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ» (м.Львів, вул.А.Сахарова,46а; тел.(032)297-05-40; 297-05-41).

Час та місце ознайомлення з об’єктом:ознайомитися з об’єктом можна за місцем його розташування в робочі дні, отримати інформацію можна в балансоутримувача за вказаним телефоном та в управлінні комунальної власності Львівської міської ради за телефонами: (032) 235-50-26, 297-55-18 з 1000 до 1700

Час та місце проведення аукціону:  аукціон відбудеться 06.02.2015 за адресою: м.Львів, пл. Ринок,1, 2-й поверх, велика сесійна зала,  11.00 год. Реєстрація учасників аукціону  проводитиметься з 09.30 год. до 10.30 год. за місцем проведення аукціону. Присутність претендентів на участь в аукціоні на реєстрації обов’язкова. Претенденти на участь в аукціоні повинні мати при собі документ, що посвідчує особу, представники – довіреність, посвідчену нотаріально та оформлену з згідно з чинним законодавством, яка підтверджує повноваження претендентів (їх представників).