Управління комунальної власності Львівської міської ради інформує про продаж на аукціоні об’єктів малої приватизації комунальної власності м. Львова.
Актуально

 

Аукціон проводиться, згідно з вимогами Закону України «Про внесення змін до деяких законів України з питань приватизації щодо реалізації положень Державної програми приватизації на 2012 - 2014 роки» №4336-VI від 13.01.2012р. та Порядку продажу об'єктів малої приватизації шляхом викупу, на аукціоні (в тому числі за методом зниження ціни, без оголошення ціни), за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, затвердженого наказом Фонду державного майна України №439 від 02.04.2012р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.05.2012р. за №753/21066.
 

АДРЕСА ОБ’ЄКТА ПРИВАТИЗАЦІЇ

ПОВЕРХО-ВІСТЬ

ПЛОЩА

ПРИМІ-ЩЕННЯ

ПОЧАТКОВА ЦІНА ПРОДАЖУ з ПДВ

ГАРАНТІЙНИЙ

ВНЕСОК

(10% від ПОЧАТКОВОЇ ВАРТОСТІ ПРОДАЖУ)

БАЛАНСО-УТРИМУВАЧ

ОБ’ЄКТА ПРИВАТИ-ЗАЦІЇ

АДРЕСА  БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

ТЕЛЕФОН

БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

КОД БАЛАНСО-УТРИМУВАЧА

за ЄДРПОУ:

4

пл.Ринок,28

1-й поверх,

антресоль,

підвал

314,0 кв.м

5 396 840 грн.

40 коп.

 539 684 грн. 04 коп без ПДВ

ЛМКП «Айсберг»

79007, м. Львів, пр.Свободи,39

(032) 255-42-16

20772578

 
 
Умови продажу:
- дотримання норм чинного законодавства під час експлуатації об’єкта;
 
- укладення договорів на комунальні послуги з експлуатаційними організаціями;
 
- виконувати норми чинного законодавства України у галузі охорони пам’яток культурної спадщини стосовно об’єкта купівлі-продажу, а саме: протягом 15 календарних днів від дати нотаріального посвідчення цього Договору у встановленому порядку подати необхідні документи до управління охорони історичного середовища Львівської міської ради (м. Львів, вул. Валова, 20) для укладення майбутнім власником попереднього договору про укладення у майбутньому охоронного договору на пам’ятку (її частину) стосовно об’єкта купівлі-продажу та наявних на об’єкті купівлі-продажу творів мистецтва – (перелік) з викладенням його істотних умов, у тому числі щодо цільового використання пам’ятки, робіт, які майбутній власник зобов’язується провести на пам’ятці з метою утримання її у належному стані, згідно з вимогами ст. 18 Закону України “Про охорону культурної спадщини“. Протягом 30 календарних днів від дати державної реєстрації права власності укласти охоронний договір стосовно об’єкта купівлі-продажу;
 
- подальше використання об’єкта визначається покупцем згідно з нормами чинного законодавства;
 
- об’єкт приватизації відчужується чи здається в оренду з дотриманням умов, на яких він був придбаний;
 
- для участі в аукціоні укладається договір про умови участі між претендентом на участь в аукціоні та спеціалізованою організацією -  ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ».
 
- переможець аукціону оплачує послуги організатору аукціону у розмірі 0,5% від кінцевої ціни продажу об’єкта з ПДВ, згідно з договором про умови участі в аукціоні, укладеним зі спеціалізованою організацією (організатор аукціону - ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ»); 
 
- покупець сплачує вартість робіт з незалежної оцінки об’єкта приватизації у сумі 1123,00 грн. до укладення договору купівлі-продажу;
 
- у випадку незарахування суми гарантійного внеску на рахунок управління комунальної власності департаменту економічної політики Львівської міської ради до 07.07.2014 відсутності або нереєстрації претендента чи його представника у вказаний час, подання неповного переліку документів, неналежно оформлених документів, подання заяви та передбаченого переліку документів після встановленого на це строку, неукладення зі спеціалізованою організацією (ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр» ПАТ ДАК «НМАЦ») договору про умови участі в аукціоні, претендент не визначається учасником аукціону;
 
- якщо переможець аукціону відмовляється від підписання протоколу аукціону в день його проведення або договору купівлі-продажу в редакції органу приватизації у термін 5-ти днів від дати затвердження результатів аукціону чи відмовляється сплатити повну вартість продажу об’єкта, то кошти в розмірі ціни продажу об’єкта стягують із цього покупця як неустойку (ст.549 ЦПК України) у судовому порядку згідно з чинним законодавством. Гарантійний внесок в такому випадку покупцю не повертають, а перераховують до міського бюджету;
 
- покупець, який визнаний переможцем конкурсу, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу заплатити грошові кошти за придбаний об’єкт. Договір купівлі-продажу в редакції органу приватизації укладається та нотаріально посвідчується протягом 5 днів з дня затвердження органом приватизації результатів конкурсу. З одруженою фізичною особою договір купівлі-продажу укладається при умові подання переможцем аукціону до укладення договору купівлі-продажу нотаріально засвідченої згоди другого з подружжя, згідно з ст.65 Сімейного кодексу України. 
 
Засоби платежу: грошові кошти для фізичних та юридичних осіб.
 
Порядок розрахунків за придбаний об’єкт: переможець аукціону, зобов’язаний протягом 30 календарних днів з дати укладення договору купівлі-продажу заплатити грошові кошти за придбаний об’єкт. Договір купівлі-продажу в редакції органу приватизації укладається та нотаріально посвідчується протягом 5 днів з дня затвердження органом приватизації результатів аукціону.
 
Плата за подання заяви (реєстраційний внесок) у розмірі 17,00 грн. з ПДВ та кошти під час проведення розрахунку за придбаний об’єкт вносяться на р/р № 37183003003071 в ГУДКСУ у Львівській області (м.Львів, вул.Костя Левицького,18), МФО 825014, код отримувача коштів 25558625. 
Фізичні та юридичні особи, які бажають взяти участь в аукціоні, повинні подати згідно з робочим графіком  (в Центр надання адміністративних послуг адміністративно-господарського управління Львівської міської ради, м. Львів, пл. Ринок,1,  та в Управління «Дозвільний офіс» Львівської міської ради, м. Львів, вул. Весняна, 4 – крім фізичних осіб)  такі документи:
 
1) заява встановленої форми, заповнена друкованим способом; 
2) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; 
3) нотаріально засвідчена копія установчого документа (статут, установча угода) – для юридичних осіб;
4) довідка органу Міністерства доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) – для фізичних осіб;
5) * засвідчена копія паспорта громадянина України – особи, яка буде підписувати договір купівлі-продажу (1, 2, 11 сторінки);
6) документ, що підтверджує право уповноваженої особи на підписання договору купівлі-продажу (згідно з установчим документом) – для юридичних осіб;
7) документ на право представлення інтересів заявника, якщо документи подає уповноважена особа (нотаріально засвідчена довіреність);
8) платіжний документ про внесення плати за подання заяви – 17,00 грн., у т.ч. ПДВ (для юридичних осіб – оплата тільки з р/р), яка перераховується управлінню комунальної власності департаменту економічної політики на р/р 37183003003071 в ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 25558625;
9) документ про внесення грошових коштів (гарантійного внеску) у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта (без ПДВ), які перераховуються управлінню комунальної власності департаменту економічної політики на р/р 37320004003071 в ГУДКСУ у Львівській області, МФО 825014, код ЄДРПОУ 25558625;
10) копія довідки з банку про відкриті поточні рахунки заявника, адресу банку, з якого будуть перераховуватися кошти; 
11) * два примірники копії витягу з рішення вищого керівного органу юридичної особи про прийняття рішення щодо участі в конкурсі, засвідчені заявником – для юридичних осіб;
12) довідка про наявність та розмір державної частки у статутному фонді покупця за підписом керівника – для юридичних осіб (крім приватних підприємств).
* напис про засвідчення документа складається зі слів “Згідно з оригіналом“, найменування посади (для юридичних осіб), особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, за наявності), для фізичних осіб - складається зі слів “Згідно з оригіналом“, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
 
Кінцевий строк прийому заяв для участі в аукціоні –  07.07.2014 р.
 
 Особи, які подали заяви та документи на участь в аукціоні, зобов’язані до 10.07.2014 р. укласти договір про участь в аукціоні з ПАТ «НМАЦ» в особі філії «Львівський аукціонний центр»  ПАТ ДАК «НМАЦ» (м.Львів, вул.А.Сахарова,46а; тел.(032)297-05-40; 297-05-41).
Час та місце ознайомлення з об’єктами: ознайомитися з об’єктами можна за місцем їх розташування в робочі дні, отримати інформацію можна в балансоутримувача за вказаними телефонами та в управлінні комунальної власності Львівської міської ради за телефонами: (032)235-50-26, 297-55-18 з 1000 до 1700 
 
Час та місце проведення аукціону:  аукціон відбудеться  11.07.2014 р. за адресою: м.Львів, пл. Ринок,1, 2-й поверх, велика сесійна зала,  11.00 год. Реєстрація учасників аукціону  проводитиметься з 09.30 год. до 10.30 год. за місцем проведення аукціону. Присутність претендентів на участь в аукціоні на реєстрації обов’язкова. Претенденти на участь в аукціоні повинні мати при собі документ, що посвідчує особу, представники – довіреність, посвідчену нотаріально та оформлено з згідно з чинним законодавством, яка підтверджує повноваження претендентів (їх представників).