ПОРЯДОК розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів та здійснення сезонної торгівлі
Актуально

24.04. 2013 року

Підготовлено проект ухвали

На офіційному порталі депутатів Львівської міської ради в розділі «Актуально» розміщено проект регуляторного акту ««Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів» та аналіз регуляторного впливу. Зауваження і пропозиції щодо регуляторного документу подаються в Секретаріат ради: за адресою – 79008, м. Львів, площа Ринок, 1, кім. 220а, тел. 297-57-74, e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду у 35-денний термін з дня його оприлюднення у засобах масової інформації.
 

ПОРЯДОК розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів та здійснення сезонної торгівлі. Для перегляду натисніть "Детальніше".

 

Затверджено

 ухвалою  міської  ради

                                                                                                        від                  №_____  

                                              

ПОРЯДОК

розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів та здійснення сезонної торгівлі

1.     Загальні положення

 

1.1. Порядок розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів та здійснення сезонної торгівлі (надалі – Порядок) визначає механізм розміщення пересувних тимчасових споруд для здійснення торгівлі на відкритих територіях у м. Львові, що знаходяться поза межами приміщень.

1.2. Терміни у цьому Порядку вживаються у такому значенні:

1.2.1. Демонтаж пересувної тимчасової споруди – комплекс заходів, які передбачають відокремлення пересувної тимчасової споруди від місця його розташування та транспортування у місце його подальшого зберігання.

1.2.2. Заявник – суб’єкт господарювання, який має намір розмістити пересувну тимчасову споруду на підставі паспорта прив’язки пересувної тимчасової споруди.

1.2.3. Паспорт прив’язки пересувної тимчасової споруди – документ встановленої форми, виданий управлінням архітектури департаменту містобудування, що дає право суб’єкту підприємницької діяльності на розміщення пересувної тимчасової споруди.

1.2.4. Пересувна тимчасова споруда (надалі – пересувна ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій, встановлюється тимчасово без влаштування фундаменту, не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності.

1.2.5. Самовільно встановлена пересувна ТС – пересувна ТС, паспорт прив’язки якої управлінням архітектури департаменту містобудування не видавався, договір на користування конструктивним елементом благоустрою не укладався.

1.2.6. Схема благоустрою пересувної ТС – схема, виконана заявником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до пересувної ТС (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо).

1.3. Дія цього Порядку поширюється на правовідносини, що виникають у зв’язку з проведенням ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, які передбачають здійснення акцій комерційного характеру (торгівлі), а також у зв’язку із здійсненням сезонної торгівлі, що носить масовий характер, на вулицях, площах, проспектах, скверах та інших територіях загального користування у м. Львові поза межами приміщень.

1.4. Час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів може визначатися календарними днями, місяцями або сезонно (літній сезон з 1 квітня до 1 листопада чи зимовий сезон з 1 листопада до 1 травня).

1.5. До пересувних ТС, порядок розміщення яких регулюється цим Порядком, відносяться також автомагазини, автокафе, авто розвозки, автоцистерни, лавки, автопричепи, візки, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні лотки прилавки), розноски, столики, виїзні або пересувні конструкції, стенди, стелажі тощо.

1.6. Підставою для розміщення пересувної ТС є паспорт прив’язки пересувної ТС, який видає управління архітектури департаменту містобудування за наявності договору на користування (оренду) конструктивним елементом благоустрою.

 

2.     Порядок проходження пакетів документів

 

2.1. Для погодження розміщення пересувної ТС, укладення договору на користування конструктивним елементом благоустрою (надалі – Договір) та отримання паспорта прив’язки пересувної ТС заявник подає до відділу “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або до управління “Дозвільний офіс“ письмову заяву довільної форми на ім’я Львівського міського голови, у якій зазначає бажане місце торгівлі, функціональне обладнання і характеристику пересувної ТС.

2.2. До заяви додаються:

2.2.1. Копія свідоцтва (витягу або виписки) про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності в Україні, завірена печаткою заявника.

2.2.2. Світлина пропонованого місця влаштування пересувної ТС.

2.2.3. Топографічна зйомка (М 1:500), виконана ліцензованою організацією, яка відображає існуючу ситуацію (термін придатності якого 2 роки) з нанесеними червоними лініями та завіреною наявністю інженерних мереж і перевірене відділом інженерних споруд, транспорту та геослужби управління архітектури департаменту містобудування.

2.2.4. План прив’язки пересувної ТС, нанесений заявником на топографо-геодезичній основі (М 1:500), завірений печаткою заявника, із зазначенням її площі, а якщо пересувна ТС передбачає здійснення торгівлі по певному маршруту (наприклад, розноски на людині; торгівля повітряними кульками, живими квітами у букетах; велосипед з холодильником, вело-кафе тощо), то з нанесенням такого маршруту.

2.2.5. Графічні матеріали з естетичного оформлення, у тому числі у пропонованому середовищі його розміщення.

2.2.6. Характеристика та опис пересувної ТС, її технологічне обладнання, торговельна потужність, режим роботи (години дня, дні тижня, місяці року), спосіб обслуговування у торговельний час, спосіб збору сміття (наприклад, передбачити смітник, розташований на засобі) тощо.

2.2.7. Схема розміщення пересувної ТС, форма якої наведена у додатку 2 до цього Порядку.

2.2.8. Схема благоустрою пересувної ТС.

2.3. Посадова особа відділу “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або державний адміністратор управління “Дозвільний офіс“ наступного робочого дня після отримання вхідного пакета документів передає його в управління архітектури департаменту містобудування.

2.4. За наявності документів, передбачених у пунктах 2.1, 2.2 цього Порядку, управління архітектури департаменту містобудування виносить протягом 5 робочих днів питання на розгляд Комісії з погодження розміщення пересувних тимчасових споруд (надалі – Комісія), склад якої наведений у додатку 3 до цього Порядку, та за результатами розгляду якої протягом 7-ми робочих днів:

2.4.1. У разі позитивного вирішення питання:

2.4.1.1. Комісія готує висновки, якими погоджує план прив’язки пересувної ТС, режим роботи пересувної ТС, графічні матеріали з естетичного оформлення пересувної ТС, площу орендованого конструктивного елемента благоустрою, а також термін внесення плати за користування конструктивним елементом благоустрою.

2.4.1.2. Позитивні висновки разом зі всіма поданими заявником документами Комісія передає в управління комунальної власності департаменту економічної політики. Після отримання вказаних документів управління комунальної власності департаменту економічної політики впродовж 5-х робочих днів готує проект договору на користування конструктивним елементом благоустрою (надалі – Договір) та передає весь пакет документів до відділу “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або до управління “Дозвільний офіс“.

2.4.1.3. Відділ “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або управління “Дозвільний офіс“ наступного робочого дня після їх отримання повідомляє заявника про місце і час видачі.

2.4.1.4. У відділі “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або в управлінні “Дозвільний офіс“ заявник підписує Договір та отримує один примірник Договору. Другий примірник Договору передається в управління комунальної власності департаменту економічної політики.

2.4.2. У разі негативного вирішення питання:

2.4.2.1. Комісія надає заявнику аргументовану відмову в укладенні Договору та повертає всі подані заявником документи до відділу “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або до управління “Дозвільний офіс“. Після усунення підстав, які стали причиною для відмови, заявник має право повторно звернутися із заявою про можливість погодження пересувної ТС, укладення Договору та отримання паспорту прив’язки пересувної ТС.

2.5. Підставами для відмови у погодженні розміщення         пересувної ТС є:

2.5.1. Розміщення пересувної ТС на:

2.5.1.1. Пішохідних доріжках, тротуарах та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів.

2.5.1.2. Проїжджій частині вулиць і доріг.

2.5.1.3. Зелених насадженнях.

2.5.1.4. Пішохідній зоні центральної частини міста без збереження проїзду автотранспорту спеціальних служб тощо.

2.5.2. Загроза безпеці людей або чужому майну у разі розміщення пересувної ТС.

2.5.3. Відсутність або невідповідність чинному законодавству України одного з документів для укладення Договору, зазначених у пунктах 2.1, 2.2 цього Порядку.

2.6. Вказані підстави для відмови не є виключними.

2.7. Управління комунальної власності департаменту економічної політики протягом 5 робочих днів передає копію підписаного Договору, копію висновків Комісії про можливість видачі паспорта прив’язки пересувної ТС і документи, що вказані у пунктах 2.2.4, 2.2.7 цього Порядку в управління архітектури департаменту містобудування.

2.8. На підставі (за наявності)укладеного Договору, висновків Комісії про можливість видачі паспорта прив’язки пересувної ТС, а також документів, вказаних у пункті 2.1, 2.2 цього Порядку, управління архітектури департаменту містобудування впродовж 5-ти робочих днів забезпечує:

2.8.1. Оформлення двох примірників паспорта прив’язки    пересувної ТС.

2.8.2. Передачу через відділ “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або управління “Дозвільний офіс“ одного примірника паспорта прив’язки пересувної ТС заявнику; другий примірник паспорта прив’язки пересувної ТС зберігається в управлінні архітектури департаменту містобудування.

2.8.3. Передачу через відділ “Центр надання адміністративних послуг“ адміністративно-господарського управління або управління “Дозвільний офіс“ копії паспорта прив’язки пересувної ТС районній адміністрації за місцезнаходженням пересувної ТС для контролю.

2.9. Паспорт прив’язки пересувної ТС оформляється за формою, наведеної у додатку 1 до цього Порядку.

2.10. При намірах заявника змінити естетичний вигляд        пересувної ТС, він звертається до управління архітектури департаменту містобудування з письмовою заявою та документами, передбаченими у пунктах 2.1, 2.2 і проходить процедуру, передбачену у цьому розділі.

2.11. Плата за користування конструктивним елементом благоустрою для таких пересувних ТС як розноски, що чіпляються на людське тіло, повітряні кульки, живі квіти у букетах, здійснюється з розрахунку за             1 кв. м.

2.12. Плата за користування конструктивним елементом благоустрою проводиться щомісячно, а якщо термін менший ніж місяць, то одноразово за весь період, у відповідності до Договору.

2.13. Механізм нарахування плати за користування конструктивним елементом благоустрою здійснюється відповідно до ухвали міської ради від 05.03.2009 № 2451 “Про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об’єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення“.

 

3.     Термін Договору на користування конструктивним елементом благоустрою

 

3.1.           Термін Договору визначається на підставі висновків Комісії.

3.2. Договір може укладатися на термін, вказаний заявником, який визначається календарними днями, місяцями або сезонно (літній сезон з   01 квітня до 01 листопада чи зимовий сезон з 01 листопада до 01 квітня).

3.3. Допускається укладення Договору терміном до трьох років з правом розміщення пересувної ТС у межах певного сезону (літнього чи зимового) залежно від намірів заявника, технічних можливостей його пересувної ТС.

 

4.     Контроль за дотриманням цього Порядку

 

4.1. Контроль за дотриманням цього Порядку здійснюють районні адміністрації за місцем знаходження пересувних ТС, департамент економічної політики, управління комунальної власності департаменту економічної політики.

4.2. Районні адміністрації:

4.2.1. Здійснюють контроль відповідності фактично встановленої пересувної ТС плану прив’язки пересувної ТС.

4.2.2. Здійснюють контроль відповідності фактично встановленої пересувної ТС графічним матеріалам з естетичного оформлення пересувної ТС.

4.2.3. Звертаються до суб’єктів підприємницької діяльності з приписом щодо усунення порушень відповідності пересувної ТС плану прив’язки пересувної ТС або графічним матеріалам з естетичного оформлення пересувної ТС у визначений термін, а у разі невиконання цієї вимоги негайно вносять подання управлінню комунальної власності департаменту економічної політики про розірвання Договору:

4.2.3.1. Приписи про усунення порушень цього Порядку направляються суб’єктам підприємницької діяльності у письмовій формі поштою або подаються уповноваженим представником особисто і реєструються у відповідному журналі.

4.2.3.2. У разі встановлення невідповідності пересувної ТС плану прив’язки пересувної ТС або графічним матеріалам з естетичного оформлення пересувної ТС складається відповідний акт з переліком порушень та надається суб’єкту підприємницької діяльності термін для усунення порушень.

4.2.4. Забезпечують демонтаж пересувної ТС у випадках, передбачених пунктом 7.1 цього Порядку.

4.2.5. Здійснюють моніторинг виконання приписів.

4.3. Департамент економічної політики:

4.3.1. Здійснює контроль за дотриманням встановленого режиму роботи пересувної ТС.

4.3.2. Інформує управління комунальної власності департаменту економічної політики та районну адміністрацію про порушення встановленого режиму роботи пересувної ТС у 5-ти денний термін з моменту виявлення порушення.

4.4. Управління комунальної власності департаменту економічної політики:

4.4.1. Здійснює контроль за своєчасним надходженням коштів за користування конструктивним елементом благоустрою.

4.4.2. Розриває Договори з суб’єктами підприємницької діяльності:

4.4.2.1. У разі наявної заборгованості за Договором більше ніж за      2 місяці.

4.4.2.2. За поданням департаменту економічної політики інформації про порушення режиму роботи пересувної ТС.

4.4.2.3. За поданням відповідної районної адміністрації інформації про неприведення суб’єктами підприємницької діяльності пересувних ТС у відповідність до плану прив’язки пересувної ТС або графічних матеріалів з естетичного оформлення пересувної ТС.

4.4.3. Інформує районну адміністрацію про наявність заборгованості за Договором більше ніж за 2 місяці для проведення демонтажу пересувної ТС.

4.4.4. Інформує управління архітектури департаменту містобудування про розірвання Договору, що є безумовною підставою для скасування паспорта прив’язки пересувної ТС.

 

5.     Припинення Договору на користування конструктивним

елементом благоустрою

 

5.1.           Договір припиняється після закінчення терміну його дії.

5.2. Договір припиняється через його розірвання до закінчення терміну дії (що передбачається у Договорі як істотна умова):

5.2.1. За письмовою заявою суб’єкта підприємницької діяльності.

5.2.2. В односторонньому порядку у разі наявної заборгованості за Договором більше ніж за 2 місяці.

5.2.3. Негайно в односторонньому порядку за поданням департаменту економічної політики інформації про порушення режиму роботи пересувної ТС.

5.2.4. Негайно в односторонньому порядку за поданням відповідної районної адміністрації інформації про не приведення суб’єктами підприємницької діяльності пересувних ТС у відповідність до плану прив’язки пересувної ТС або графічних матеріалів з естетичного оформлення пересувної ТС.

 

 

6.     Скасування паспорта привязки пересувної ТС

 

6.1. Підставою для негайного скасування управлінням архітектури департаменту містобудування паспорта прив’язки пересувної ТС є:

6.1.1. Подання управлінням комунальної власності департаменту економічної політики інформації про припинення Договору.

6.1.2. Подання департаментом економічної політики інформації про порушення суб’єктом підприємницької діяльності режиму роботи пересувної ТС.

6.1.3. Подання відповідною районною адміністрацією інформації про неприведення суб’єктами підприємницької діяльності пересувних ТС у відповідність до плану прив’язки пересувної ТС або графічних матеріалів з естетичного оформлення пересувної ТС.

6.2. Управління архітектури департаменту містобудування надсилає заявнику рішення про скасування паспорта прив’язки пересувної ТС.

 

7.     Підстави та порядок здійснення демонтажу пересувних ТС

 

7.1. Після закінчення терміну дії Договору суб’єкт підприємницької діяльності зобов’язаний забезпечити демонтаж пересувної ТС.

7.2. Районні адміністрації згідно з цим Порядком проводять демонтаж:

7.2.1. Самовільно встановлених пересувних ТС:

7.2.1.1. Власник яких невідомий, у тому числі у разі відсутності маркування пересувної ТС.

7.2.1.2. Власник яких відомий, але вимоги про демонтаж не виконав.

7.2.2. Пересувних ТС, що створюють аварійні ситуації, загрозу життю або здоров’ю людей та/або заподіяння шкоди майну третіх осіб.

7.2.3. У разі неприведення суб’єктами підприємницької діяльності пересувних ТС у відповідність до плану прив’язки пересувної ТС або графічних матеріалів з естетичного оформлення пересувної ТС.

7.2.4. На підставі отриманої від департаменту економічної політики інформації про порушення режиму роботи пересувної ТС.

7.2.5. У разі наявної заборгованості за Договором більше ніж за         2 місяці або іншої заборгованості.

7.3. Демонтаж та наступне зберігання пересувної ТС не передбачає переходу права власності на нього до територіальної громади м. Львова.

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                 В. Павлюк

 

 

Віза:

 

 

Депутат міської ради                                                                    І. Лозинський

 

Додаток 1 до Порядку

 

 

ПАСПОРТ ПРИВ'ЯЗКИ

 

________________________________________________________________ (назва ТС)

Заявник ________________________________________________________           

                 (найменування, П. І. Б., реквізити заявника)

Примірник № * _____________________________

Реєстраційний № ___________________________ 

Паспорт прив'язки виданий ________________________________________

         (начальник управління архітектури департаменту

          економічної політики)

Паспорт прив'язки дійсний до "_____" _________________ 20      року

Паспорт прив'язки продовжено до "_____" _____________ 20       року

__________________________  ____________  ________________________

                    (посада)                                (підпис)              (прізвище,    ініціали)

 

 

м. п.

 

Дата видачі _______________________         20       року

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                 В. Павлюк

 

 

Віза:

 

 

Депутат міської ради                                                                    І. Лозинський

 

 

Додаток 2 до Порядку

 

 

СХЕМА РОЗМІЩЕННЯ ТС

 

Площа земельної ділянки згідно з документами на

землекористування ___________           га

М 1:500

Місце креслення

 

 

Експлікація:

1. Місце розташування ТС.

2. Червоні лінії.

3. Лінії регулювання забудови.

4. Місця підключення до інженерних мереж. Умовні позначення:

__________ ______________________________________________________

(підпис)            (прізвище, ініціали керівника (заступника) підприємства, установи,

                          організації розробника)

М. П.

Дата складання        ________________ 20      року

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                                 В. Павлюк

 

 

Віза:

 

 

Депутат міської ради                                                                    І. Лозинський

 

 

Додаток 3 до Порядку

 

 

СКЛАД

комісії з погодження розміщення пересувних тимчасових споруд

 

 

І. Лозинський                       - депутат міської ради, член постійної комісії

  фінансів та планування бюджету, голова комісії

О. Лужецький                      - заступник начальника управління архітектури

  департаменту містобудування, заступник голови

  комісії

В. Грубрин                            - депутат міської ради, член постійної комісії

                                                 архітектури, містобудування та охорони

  історичного середовища, секретар комісії

 

Члени комісії:

 

Р. Валько                             - голова постійної комісії землекористування

А. Гутник                              - голова постійної комісії архітектури,

                                                 містобудування та охорони історичного

  середовища

Б. Салій                                - депутат міської ради, член постійної комісії

                                                 архітектури, містобудування та охорони

  історичного середовища

Е. Парсаданян                      - депутат міської ради, член постійної комісії

  землекористування

В. Гірняк                               - депутат міської ради, член постійної комісії

  землекористування

Є. Климкович                      - начальник управління комунальної власності

  департаменту економічної політики

В. Довжик                            - в. о. начальника управління економіки

  департаменту економічної політики

Г. Шарко                              - начальник відділу торгівлі управління економіки

  департаменту економічної політики

- заступник голови відповідної районної

  адміністрації, на території якої планується

  розміщення пересувної ТС

 

 

 

Секретар ради                                                                                 В. Павлюк

 

Віза:

 

Депутат міської ради                                                                    І. Лозинський

 

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту ухвали Львівської міської ради

«Про затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004р. № 308.

1. Проблема, яку передбачається розв’язати внаслідок прийняття регуляторного акту

Внаслідок прийняття цього регуляторного акту передбачається розв’язання проблеми розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова та впорядкування у місті Львові торгівлі через дрібно-роздрібну пересувну торговельну мережу. Згідно п.1.11. Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 визначено, що розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у порядку, встановленому органами місцевого самоврядування.

2. Цілі регуляторного акту

Ціллю регуляторного акту є встановлення відповідного до чинного законодавства України чіткого та зрозумілого порядку розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова, а також впорядкування у місті Львові торгівлі через дрібно-роздрібну пересувну торговельну мережу.

3. Альтернативні засоби досягнення мети

Залишення існуючої ситуації без змін та неприйняття запропонованого регуляторного акту.

4. Механізм і відповідні заходи, які пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Для розв’язання проблеми розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова пропонується механізм, розроблений на підставі та у межах, визначених чинним законодавством України.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Регуляторний акт при впровадженні його в дію суттєво вплине на ефективність роботи органів місцевого самоврядування щодо забезпечення естетичного стану міста під час публічних заходів та впорядкування у місті Львові торгівлі через дрібно-роздрібну пересувну торговельну мережу. У разі затвердження Порядку розміщення пересувних тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова очікується зменшення кількості самовільно розміщених пересувних тимчасових споруд.

6. Очікувані результати прийняття акту

Результатом введення в дію цього регуляторного акту є чіткий порядок розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова, внаслідок застосування якого можливе ефективне впорядкування у місті Львові торгівлі через дрібно-роздрібну пересувну торговельну мережу.

7. Строк дії акту

Строк дії цього регуляторного акту необмежений, чинність його нормативно-правових приписів залежить від чинності відповідних законодавчих актів.

8. Показники результативності акту.

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акту будуть встановленні після набрання чинності актом та його безпосереднього виконання.

Дія акту поширюється на суб’єктів господарювання, які бажають розмістити пересувні тимчасові споруди під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території міста Львова.

9 Заходи, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акту.

Результативність регуляторного акту буде відстежуватись шляхом аналізу статистичної інформації. Щодо регуляторного акту буде здійснюватись базове, повторне та періодичне відстеження його результативності.